Welkom op ons reisblog!

4 juni 2013 - De Ronde Venen, Nederland

Dinsdag 11 juni is het zover!
Dan gaan we de reis van ons leven maken, en wel in het exotische, zonnige en bruisende Zuid-Amerika!

Een planning is er niet. We hebben onze backpacks, wandelschoenen en natuurlijk elkaar en gaan back to the basics. Hoewel het natuurlijk ook heel spannend is, zijn we er klaar voor om op ontdekkingsreis te gaan!

Benieuwd hoe deze chicas holandesas zich staande zullen houden tussen de Braziliaanse cowboys, kleurrijke Inca's, het wisselende en ruige Boliviaanse landschap, tango-dansende Argentijnen, lama's en andere "wildlife"? Volg dan onze verslagen en foto's en je kunt een beetje meegenieten van onze (hopelijk vooral) mooie, gekke, spannende en enerverende avonturen... ;)

*Pssst.... Meld je aan voor onze mailinglijst om gemakkelijk op de hoogte te blijven van onze belevenissen!

Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.
– Mark Twain.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Reislogger:
    4 juni 2013
    Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier op reis!
  2. Linoy:
    8 juni 2013
    Meiden!!!! Ik voel de kriebels opnieuw met jullie mee.. Wat gaan jullie een vette tijd hebben:) Doe alles wat god verboden heeft en ga lekker genieten. Gr Linoy
  3. Martijn:
    9 juni 2013
    Hoi Anniek en Tessa.
    Nou dan gaat het toch eindelijk beginnen jullie avontuur :)
    ik ga jullie zeker volgen, ben benieuwd wat jullie gaan mee maken
    heel veel plezier jullie! dikke kus Martijn
  4. Margreet:
    11 juni 2013
    Het avontuur gaat beginnen!! Over een half uur gaan we richting Schiphol. Héél veel plezier meiden en IK ga jullie zeker volgen!!
    Liefs, mamaMargreet xx
  5. Roland:
    12 juni 2013
    via vlucht tracker gevolgd en zullen jullie nu wel geland zijn. succes daar in het vreemde
  6. Carin:
    14 juni 2013
    Hey stoer nichie!
    Ik ga jullie zeker volgen, ben benieuwd naar jullie avonturen.
    Lekker genieten van alles wat jullie meemaken!
    Liefs,
    Carin
  7. Ans:
    16 juni 2013
    Heel veel succes! en ik ga jullie zeker volgen
    Fijne tijd samen!
    groetjes Ans
  8. Arjen en Inez van Verseveld:
    17 juni 2013
    Hoi Anniek,
    Na de uitdaging van je vader lezen wij net het mailtje van je moeder over jouw uitdaging met je vriendin Tessa. Heel veel plezier samen en de komende tijd zullen wij meekijken (en genieten) van jullie reis!
    Arjen en Inez